25 Aralık 2008 Perşembe

hayde hobbaa!! :D

harika bi perşembe gecesi (sözüm ona muhasebeci) büyük bi hewesle ilk cümlelerimi yazmakta bulunuyorum efenim.. sewgili zephyr'den görüp daha ilk bakışta aşık olduğum sayfalarda geziniorum şimdi.. allah snden razı olsun meltem :)) chok hoşuma gitti, hade bi deneyim bari ddm ;p bgn msn bağımlılığımdan uzaklaşmaya çalışmamın şerefine yeni bi alışkanlık edinmeye çalışıorum, ya da hobi mi desem.. bakarsınız bağımlı oluweririm nam-ı diğer gossip girl doğar :)

aslında geyik yapmayı planlıodum bgn :P ama başlığımdan bahsediym ddm biraz; aşık mı yoksa aksaklık mı.. nerden çıktı bilmiorum.. sanırım sanal dünyayı toz pembe görmeye başladım.. önceleri bunun aşık olmamla oldukça ilgisi war sanıodum; baktığım her yer pembeydi.. sonraları gerceğin farkına wardım galiba; monitörüm bozulmuş =))) ama bn yinede aşığım :)

nesse daha ilk yazıdan bu kdr açık olmamam gerek.. paylaşıcaım chok şey war ;) sanırım yorgunum.. uyusam ii olucak; zZzZzzzzzz!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder